PATROCINADORS:
¿Vols ajudar patrocinant la segona festa d´agermanats?

POSA'T EN CONTACTE AMB NOSALTRES

dimecres, 5 de setembre del 2007

Col·laboració Pep Cerveró

He rebut al correu d'agermanats, una nova col·laboració del conegut Pep Cerveró. Vos ho publique per aque ho llegiu tots:

12 d'Octubre

Aplega el gran día
ja esta ací el gran moment
aplega l’hora de mostrar
el gran esforç que esteu fent.

Tinc constancia del vostre treball
tinc contancia de la vostra entrega
es nota tot eixe amor
per nostra Festa Fallera.

Esforç amb gran recompensa
esforç realitzat per la satisfacció
de poder vore tots nostres compnays fallers
units, baix els mateixos colors.

Els colors de l’unitat
els colors de nostra germanaor,
espirit de festa de Falles
omplint Sueca de música, foc i color.

Amics agermanats, fallers i suecans
s’apropa el gran día, el gran event
gaudim tots junts d’aquesta festa,
GRACIES pel treball que haveu fet,

I el dia 13 d’octubre
Que no siga un final
Que siga una continuació
GERMANOR FALLERA durant molts anys.


Gracies a tots i totes. Vostre amic Pep Cervero

30 comentaris:

rocio ha dit...

Pep Cervero aixo es dir les coses amb gracia¡¡ tinc la pell de gallina de llegir aquest vers.
Molt be¡¡¡

Gemmeta ha dit...

Pep a estes hores de la nit he llegit el teu vers i me quedat sense paraules.... Enhorabona!!!!

Xuso ha dit...

Amic Pep, llegint les teues paraules m'he aborronat!!!

Gràcies amic! qué gran eres!!!

San-vala ha dit...

Realment impresionant!!!!!!!, en aquesta pàgina sols faltava la colaboració de Pep Cerveró...

Gràcies per ixes paraules d'ànim engalanades poeticament...

Xuso callaet estas més guapet, jejejejejejejejeje

San-vala ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Xuso ha dit...

Per què me dius això san vala???

Amic fep ha dit...

Jejejejejejeje, Xuso, crec que San Vala a patinat ara... ha sigut un error d'interpretacio, no San Valeta???!!!!

Per cert, enhorabona a este Cervero (triunfa com la casalla), per el escrit, i donar-li les gracies pels anims, segur que ens ajuda a donar mes del 100% per aquesta festa.

Xuso ha dit...

no entent res, però be!!
des de luego, si he ofés a algú amb els meus comentaris, demane les més sinceres disculpes per la meua ignorància!!!

San Karrega ha dit...

tu estàs flipat, no?!!

Xuso ha dit...

eeehhinggg?????

San Karrega ha dit...

als saltxitxes estos no hi ha que demanar disculpes i jo crec que no has ofés a ningú...

Que pasa xusete?!!... encara estàs en la renfe?!!... jejeje

Xuso ha dit...

la veritat es que estic un poc en babia, en això que hui comence la meua segona tanda de vacances!!!!

però es que el cabró de san valeta m'havia deixat preocupat?????

que vos peten a tots!!!!!! arrejuntats de merda!!!!
jajajajaja

Amic fep ha dit...

Xuso,... veo que vas a recibir un mail, de tu amigo, ya esta todo aclarado, asi que, ha hacer comentarios positivos... tu arrejuntat de merda!!!!!!!!!!!

San-vala ha dit...

No es preocupeu, ha sigut un mal entes... ja esta tot solucionat...

Xuso tienes un E-MILIO, jejejejejejejejeje

San Karrega ha dit...

Xungos... Pringaos!!!

Xuso ha dit...

ye carapapes!!! no tinc ningún emilio, on collons l'heu enviat????

Amic fep ha dit...

Jajajajajajajajajajaja, me queda en el article, no en els comentaris...

San Karrega ha dit...

mmmmm....

PRINGAOS!!!

San-vala ha dit...

Com que no si ja fa rato que té l'he enviat...

CARAPAPES!!!!!!!!

San-vala ha dit...

A ESTE CORREU:

josep_fuster@hotmail.com

T� l'has rebut o tampoc amic fep...

Xuso ha dit...

je a tu que el passa????

Xuso ha dit...

pues encara no ha arribat, es veu que hui la adsl està més espeseta que jo!!!!!!

San-vala ha dit...

A mi res i a tú??????? UYYYYY!!!!!, m'he estas calentant.

Però es ixe correu o no CARAPAPA!!!

Oye responde a mis preguntas CONYÓ!!!!!!, jejejejejejejejeje

Pareix la SARGENTO ONEI'L

Xuso ha dit...

me referia a san karrega, en lo de a tu que el passa!!!

el correu es eixe però o no l'has enviat be o encara està al limbo!!!

Amic fep ha dit...

Jo tampoc he rebut res...

San-vala ha dit...

Pues vos el torne a enviar a cadascú, conyó si costareu de criar, jejejejeje

rojuel ha dit...

Realment impresionant, Pep!! No tinc paraules...

Moltes gràcies per la col·laboració i les paraules d'ànim, esperem que la festa quede tan be com ha quedat el teu vers

San Karrega ha dit...

A mi res... Pringao!!!... jejejeje

Per enmerdar més que res...

Anònim ha dit...

Gran article Pep, enhorabona¡¡¡ esperem que amb les ganes que estem esperantla tots quede d´allò mes be, no em cap dubte, perque on hi ha falla hi ha festa, pues on hi han moltes falles i molts fallers... no se lo que puga passar,pero de segur que al proxim any i a l´altre i a l´altre i.... es tornara a repetir i allí estarem tots per acelebrar-ho

Anònim ha dit...

MOlt bonic Pep, amb molt de sentiment!!! Estic intrigà? San vala al final has pogut enviar els correus?ja,ja, ja