PATROCINADORS:
¿Vols ajudar patrocinant la segona festa d´agermanats?

POSA'T EN CONTACTE AMB NOSALTRES

dijous, 12 de juliol del 2007

L'ORQUESTA...

... o millor dit, les orquestes. La I FESTA DE GERMANOR FALLERA debutarà amb un espectacle mai vist a Sueca i serà amb la presència de dues orquestes. Dos grans grups musicals faran escena durant tota la nit. Ja podem revel·lar-vos el nom, donat que ahir mateix els vam firmar.

En primer lloc tenim a Tabarca. Aquesta orquesta, jove i dinàmica, va estar l'any passat a les nostres falles, concretament al cau de la Bernat Alinyo i, per tant, sap perfectament com ens les gastem els fallers d'ací. Amb ells ballarem amb les cançons més rockeres del mercat musical. Açò només serà el principi ja que després vindrà el millor, per si no en teníem prou.

Amb la intenció de mantindre'ns ballant fins les 6 de la matinada o més, hem contractat l'orquesta Titanic. Aquesta meravellosa i orquesta que es composa d'uns 11 integrants porta en les seues files el famòs Masahiro. Tal vegada a alguns no vos sone, però de segur que vos sonarà un japonès que tocava la guitarra a la Montecarlo. Doncs el mateix. Aquest virtuós de la corda va decidir fer les maletes en busca d'un projecte millor. Una orquesta que el fera créixer millor com a persona i com a músic. I ara, nosaltres, el portem en primícia a Sueca, donat que mai han actuat ací.





I ho faran tot precedit de l'orquesta que déiem abans. No hi ha volta enrere. Com diria un amic faller meu, el rulo ja ha començat. No deixem que pare. Ara ve la tasca més dura ja que hem de buscar patrocinadors per tot arreu. Si tu estàs interessat, no dubtes en posar-te en contacte en nosaltres.

Tot siga per la germanor fallera. Endavant!!

9 comentaris:

Xuso ha dit...

Aquestes orquestres faran un espectacle impresionant, mai vist a Sueca... no s'ho podeu perdre!!!!!!!!!!!

Amic fep ha dit...

I el Rulo no para!!!!!!

Cosa mai vista a Sueca, dos orquestres al mateix lloc!!!!!

Impresionant!!!!!

Estaras??!!!

San Karrega ha dit...

Per supost...

Amic fep ha dit...

Jo tambe...

San-vala ha dit...

Impresionant LO NUNCA VISTO!!!!!, amb el correu m'has deixat bocabadat i amb l'article m'has aborronat només de llegir-lo i vore els videos he tancat els ulls i he deixat volar l'imaginació, MAE MEUA!!!!!!!

Jo tambè estare i vosaltres!!!!

Gemmeta ha dit...

Açò ja esta en marxa, ara si, aneu fent-se el ànim... Yujuuuuuu!!!!

Jo estaré, no meu perdre i tu tampoc teu pots perdre!!!!!

Natalia ha dit...

jo tambe vaig!!!
i com diu gemma a espavilar-mos!!que hem fet molta publicitat del event, hi ha que donar la talla!!!1

rojuel ha dit...

No m'ho perdria per res del mon!!!

elsa ha dit...

Els bons tenen que estar,jo estare i segur que vosaltres tambe.A apuntar-se enseguida...