PATROCINADORS:
¿Vols ajudar patrocinant la segona festa d´agermanats?

POSA'T EN CONTACTE AMB NOSALTRES

dijous, 18 d’octubre del 2007

Ha sigut un plaer i un orgull...

...compartir el meu temps amb tots vosaltres, meu ensenyat molt de falla, però el que més meu ensenyat i amb el que hem quede es amb l'amor que li teniu cadascú de vosaltres a les vostres respectives comisions i amb consonància amb l'amor que li teniu a la festa fallera en general.

Tinc un amic que sempre que vol que tots apexuguem i trevallem a la nostra comisió diu "Ací o follem tots o punjem a la nina". Jo si en permiteix el meu amigatxo agafaria esta frase i diria que este Comité Oganitzador primer ha "follat a la nina" venguent la nostra festa a la seua comisió, convencent a la gent per a què s'apunte, cobrant els tickets, repartint les camises, informant de les ultimes noticíes de la festa i després "hem punjat a la nina", es dir seguint currant-se ho amb reunions setmanalment entre nosaltres, amb un milió de correus per mantindrens informats entre nosaltres, amb reunions amb la Junta Local i l'Ajuntament per a que ens donaren els permisos corresponents, amb reunions per a vore qui ens feia la millor oferta per al katering i a la barra, amb reunions amb les xaranges per traure el millor preu, buscant com a locos patrocinadors y colaboradors, buscant la millor oferta de orquestes, de castells de focs, de castells infantils...

En definitiva quant s'alceu ara pels matins mireu-se a l'espill i sentiu-se orgullosos del que heu fet perque heu conseguit algo històric per la festa fallera. Heu conseguit crear un dia on no importa el color del vostre escut sino simplement que sou fallers i teniu un cosa en comú, disfrutar de les falles.

Per concluir el rollo del loquet del Pauet, remarcar un frase que em va dir un molt bon amic meu i que també ha dit a altres companys "en un fallero com tú, jo portaría una falla". Si hem permeteix este amic jo li la plajiaría un poc. Jo diría en tots els falleres i falleres que han format este Comité Organitzador jo portaría la millor falla del món sencer.

No put acavar aquest article sense donar les gràcies a les comisions que ferem posible que sortira tot bè i aquestes comisions som la 18 de Juliol, Ronda del País València, Verge de Sales, Xúquer i Avinguda d'Espanya per deixar-nos fer allí els sopars i a la Bernat Alinyó per deixar-nos fer el ball allí. I tambè a tots aquells fallers i falleres anònims que sense rebre res a canvi ens ajudarem de manera desinteresada per a que aquesta festa de tots fora tot un èxit...

GRÀCIES DE TOT COR....

16 comentaris:

Amic fep ha dit...

Impressionant amic, impressionant... no tinc mes paraules.

Pero, qui es el xafat eixe que amb tu portaria una falla???!!!

Jajajajajajajajajajajaja

Natalia ha dit...

Sempre hi han xafats que convencer....

rojuel ha dit...

El sentiment és mutuo, Pauet. No tinc paraules...

rocio ha dit...

Sino te coneguera te diría exagerat, pero coneguente se que es tot sentiments reals.
Loquet no cambies¡¡¡

San Karrega ha dit...

Exagerat?!!... Tu lo que estàs es flipat!!...

Que si pau, que no cal que et diga res... Sempre estàs a les bones i a les males, i encara que de vegades et deixes portar, sempre que després ho hem raonat, has crescut encara més, eres per ami únic... igual que el primo, igual que l'aaron, igual que el sam, igual que l'ulll... i tota la penya...

Quan ens unim sabem fer moltes coses, i sempre estàs al capdavant... Cabuderia o masoquisme?!!... Un plaer...

Anònim ha dit...

Jo portaria en tu una falla.....

On ja és altre cantar.....

Gracies a gent com tu AGERMANATS 2007 ha sigut posible!!!

Amic eres GRAN i jo em senc xicotet al teu costat.....

UN PLAER

SPIELBERG ha dit...

Pasen els dies però segueix emocionat-me quan llegeix coses com aquestes.

Gràcies per fer que açò dure un poc més.

Anònim ha dit...

el plaer a sigut nostre, jo en gent com tu portaria mil falles. gracies amic

Anònim ha dit...

Pauet eres el millor io ara tinc MOLTS amics que antes no tenia,pero tu destaques ,cuant en les reunios portaves dos folis escrits deiem collons pero no hi habia res que no fora important,a sigut un plaer estar en tota la gent de la organizacio ,la festa i els organzadors donaran que dir en sueca.Enhorbona i gracies per ser com sou .No cambiem.AGERMANATS 2007
= A CRACKS 2007.

Gemmeta ha dit...

Bona nit!!! Jo arribe tardet, però estic ací, jejeje

Pauet, el plaer es nostre, em format un gran equip, em senc orgullosa!!!!

Xuso ha dit...

Una falla cabrons??? i entonces qui renegaria per que la gent no fa faena?? ens pegariem per fer coses, per aportar idees?? jajajaja

Pauet, quent de temps has estat en un dit per a escriure l'article?? jajaja

Eres genial amic, al igual que tots els germans 2007!!!!!
Ara bé el pobre pare que tinga que repartir herència, ho porta malament!!!!

San-vala ha dit...

Vosaltres si que sou genials i irrepetibles, gràcies per ser com sou i ara encara es queda dema per a tancar la festa...

Ens queda el més important fer riure als xiqets i fer que disfrutem de lo lindo... Com saveu hi a qe adreçar l'arbre desde petit, son el nostre futur i cm a tal tenim l'obligació de fer-los disfrutar i que senguen la festa fallera, però se que amb gent com vosaltres ho aconseguirem...

Xuso ha dit...

podriem haver pensat en disfressar-nos per a fer riure als més menuts... o tal, vegada, ja fem prou risa..... jajajaja

Anònim ha dit...

Encara estem a temps figures.....

Jo tinc una disfressa de paiaso per casa,el que pasa es que fer el paiaso per a xiquets no se me dona be.....

Fer el ninot se me dona millor !!!

Amic fep ha dit...

Jo vaig disfressat desde que vaig naixer...

Anònim ha dit...

Ja, verjetno zato je