PATROCINADORS:
¿Vols ajudar patrocinant la segona festa d´agermanats?

POSA'T EN CONTACTE AMB NOSALTRES

dimecres, 17 d’octubre del 2007

AGERMANATS!!!!!!!!!!

Avui, dia 17 d'octubre, fa cinc dies que s'ha celebrat la festa d'Agermanats 2007, la I Festa de Germanor Fallera a Sueca. Avui es el primer dia que m'he parat a pensar, ja que fins ara, encara estava en eixe nuvol, el nuvol de l'euforia, el nuvol del nerviosisme, el nuvol de l'espera.
Cinc dies llegint i sentit reaccions de tots i totes, fallers i fallers, suecans i suecanes, i com no, gent de fora que en visita...

Pense que el que perseguiem en l'organitzacio al pensar en esta festa s'ha conseguit. No era sols el pasar un dia mes de falles, demostrar que les falles eren tot l'any, ballar, cantar, gaudir..., no era sols aixo, era tambe demostrar de quina pasta estem fets els fallers, demostrar l'unio que al dia d'avui existeis a les distintes comissions de Sueca, Mareny i Perello, i vos ho dic cert, s'ha conseguit.

Quan el dia 12 d'octubre vaig arrivar al lloc on quedarem a les 7 del mati per decidir el que feiem, banyat fins els calçotes, i vaig vore les cares dels meus companys, pensi que aquesta festa anava al trast, fins sentir la famosa frase: AÇO ES UN NUVOL PASAJERO!!!!!
Eixe va ser el punt d'inflexio de la festa. A partir d'ahi, uns i altres començarem a animar-mos, a motivar-mos, a pensar que encara podia ser... i aixi va ser. Sabiem que tots units podriem contra qualsevol contratemps, sabiem la força que tenia l'organitzacio i la força que tenen els nostres companys fallers, sabiem que ANAVEM A FER HISTORIA.

El miracle comença despres del cafe, teniem dissenyat el plan B i sols faltaba posar-lo en marxa. Començarem a tirar ma de telefon, i anava aclarint-se el tema a medida que tambe s'aclaria un poc el p.... oratxe.
La primera alegria del dia, la entrada al bar del President de la Falla Avinguda del 18 de Juliol, el Sr. Marti (permiteix que et nombre, no es per menys). Es va dirigir a nosaltres i les seues paraules foren estes:

"... que passa? on esta el problema? El Cau i la comissio de la Falla Avinguda 18 de Juliol esta a la vostra disposicio per al que faça falta!!!!..."

Impressionant. La pell de gallina. Aixo es el que buscabem. Aixo era Agermanats 2007.

De la mateixa manera començaren a ficar-se a la nostra disposicio la majoria dels Caus de la nostra ciutat. Totes les comissions falleres estavem amb nosaltres, tenien ganes de fer que la festa fora un exit... i ens ficarem a treballar.

Era impensable, era com un dia de falles. Tots els Caus de Sueca estaven plens de gent, els bars, la gent esmorçant i dinant, la gent pel carrer desde primeres hores amb la samarreta taronga ficada, preguntant, donant anims, oferint-se per ajudar. Increible!!!!!! que sensacions!!!!!!

Al hora de treballar en els Caus per preparar el sopar, tots fent coses, tots col.laborant, treballant, ballant i begent tots a una...
Al pasacarrer molta unio, molts abraços, molt de civisme... Al ball, impressionant, les fotos ho poden dir, companyerisme... GERMANOR.

En fi, pense que es va conseguir un dels proposits d'aquesta festa. Que som els fallers, com estem a hores d'ara les Falles de Sueca, Perello i Mareny. Ara si, tots remem a la mateixa direccio, tots volem el mateix, i perseguim el mateix sentiment, LES FALLES.
Espere que totes les reaccions del passat divendres, tota eixa unio, tot eixe companyerisme, tota eixa germanor, no es quede ahi, que vaja a mes, al menys jo ficare de la meua part per a que aixi siga.

ENHORABONA i MOLTES GRACIES A TOTS!!!!!!!!!!!!

9 comentaris:

Xuso ha dit...

Un gran article amic fep, la I Festa de Germanor Fallera ha sigut tot un éxit i la unió entre les diferents comissions ha sigut palpable.

ENHORABONA A TOTS i GRÀCIES PEL SUPORT DEMOSTRAT!!!!!

San Karrega ha dit...

Quasi recuperat vaig a posar el meu granet...

Després de vore lo del Verger i els Poblets, cada vegada que pense en l'estació a les set del matí em cague damunt... Eixe dia vaig mantindre l'optimisme però ara em done compte que ens jugarem més que una festa de germanor... Haguera pogut ser més greu, la veritat...

Respecte a la festa, per a mi molt bé, però amb una serie de matissos que puliria i tindria en compte per a altres anys, però pensant-ho millor el resultat respecte a la execucioó del Plan B, crec que es més que positiu....

Martí, el divendres parlarem molt els dos i no em cansaré de repetir-ho: moltes gràcies de tot, el teu comportament fou més exemplar...

També donar les gràcies, tot i que ja ho vaig fer, a Nando el presi de Bernat Alinyo, a Daniel el de La Ronda, al president de Sales, pel recolzament que ens donareu quan rebereu les nostres trucades...

La veritat gratament sorprés de la resposta en general per una idea que per a mi va ser genial des del primer dia...

Duc dos dies al llit i si no m'equivoque, l'estar a les set del matí amb manegueta curteta a l'estació i ploguent com mai... que dic jo, que alguna cosa tindrà que vore...

Moltes gràcies a totes i a tots...

rocio ha dit...

Un excelent per a tots els que hem fet posible aquesta festa, sobretot els que estagueren treballant amb nosaltres als cau per poder acondicionarles.
Moltes gracies per tot¡¡¡

SPIELBERG ha dit...

Simplement tornar a agrair a tots el que hajen fet possible aquesta festa.

Cada cop que recorde eixe dia, totes els sensacions tant diferents que visqueren m'aborrone de pensar-ho, fou meravellos i fou gràcies a tots vosaltres.

Ens veiem en Agermanats 2008.

Xuso (San Karrega), tal vegada si no hagueres vingut en manegueta curta i amb eixe optimisme del "Nuvol Passajero" la festa no haguera sigut igual. Tu ens donares l'espenteta que ens faltava en el moment més necessari. Gràcies Mestre.

Natalia ha dit...

Gran article...
la festa es va fer, va eixir de luxe i el nuvol efectivament era "pasajero"
encara que alguns ens ha costat un refredat, per al dissabte estarem 100% per rematar la festa i tornar alluir la samarreta taronja.
gracies a tots per fer possible esta festa i per la proxima..

Anònim ha dit...

Jo que per coincidencies del desti vaig anar a l'estació a les 8 (no m'enteri del camvi d'hora)em vaig dir a mi mateix:"Hui no fa dia ni per eixir de casa"......

Per sort l'oratge ens dona eixa treva i el resto ja el sabeu.....

Ahir mateixa va estar ploguent fins les 9 o 10 de la nit!!!

Dins del mal tinguerem sort i gent amb ganes de treballar per tots els cantons de Sueca:

GRACIES PER ENESIMA VEGADA A TOT EL MÓN QUE HO HA FET POSSIBLE!!!

elsa ha dit...

CADA VEGADA QUE PENSE EN EIXE DIA M'ESBORRONE ENCARA,VA SER IMPRESIONANT.GRACIES PER QUE TOT HAJA SEGUT POSIBLE PER ELS MEUS COMPANS I PER TOTA LA GENT QUE EN L'ULTIM MOMENT ENS TIRA UNA MA.

rojuel ha dit...

Gran article, Jose. Efectivament, la germanor entre falles, que és el que buscàvem, és evident.

Cada vegada que pense en eixe dia se'm posen els pèls de punta... No tinc paraules per descriure tots els sentiments que vaig experimentar... Només puc dir gràcies, gràcies a tothom per haver-ho fet possible. Gràcies a les falles que oferiren els seus caus, gràcies a la gent que va ajudar a acondicionar-los i gràcies a tots els companys, especialment a Xusss, que ens va donar la espenteta que necessitàvem...

Ens vegem a agermanats 2008

San-vala ha dit...

Perdó amigatxo amb la feina que m'a donat e meu article se m'ha oblidat comentar el teu.

M'as fet plorar CABRÓ!!!!!, recordant moments amb tots vosaltres, per a mi inolvidables...

SOU UNICS I IRREPETIBES!!!!!!!