Els fallers responen... gran participacio en Agermanats 2007.
L'estimació de participacio per part del colectiu faller esta cumplint-se. En un principi, desde l'organitzacio del event, eren un poc reacis a pensar en un alta participacio dels fallers de Sueca, Perello i Mareny, per diversos aspectes... era la primera vegada d'aquesta festa, hi estava el estiu per davant, i com tots sabem el mon faller desconecta un poc, era un acte que no estava organitzat per la J.L.F., encara que respaldat desde el seu primer moment, en fi, pensabem que la participacio estaria al voltant d'uns 500 fallers.
Al dia d'avui, quasi totes les comissions falleres han confirmat la seua participació, sols falta tindre noticies de la comissió Avinguda 18 de Juliol, que a hores d'ara, ningun membre de la seua Junta, ni membre de J.L.F., ni faller/a han confirmat que participaran o no participaran al event.
L'organització ha fet tot el que tenia que fer, al igual que en totes les comissions de Sueca, Perello i Mareny per fer-los participes d'aquest gran event, pero no hem tingut cap resposta. Esperem la seua confirmació de participació.
Senyores i senyors, fallers i falleres, suecans, perelloneros i marenyeros... confirmada l'assitencia de 900 fallers!!!!! i pensem que molts son els que no sabem d'aquesta festa, que les falles Ronda del Pais Valencia, Sol i Tarongers del Mareny i Falla Sucro han confirmat asistencia pero encara no ens han donat una estimació, i que estem a l'espera de rebre noticies de la Falla Avinguda de Juliol, desde l'organització pensem que anem a ser mes de 1.000 participans al event.
Recordar que la festa esta oberta a tot el que vullga participar, que pots contactar amb l'organització, en el cas de no saber res de la participacio de la teua Falla, i que si no eres faller i tens ganes de viure un dia de Falles, tambe estas convidat. ANIMAT, T'ESPEREM!!!!!!!
P.D.: A la part de dalt, a la vostra dreta, teniu un link on podeu enviar-nos un mail.
Al dia d'avui, quasi totes les comissions falleres han confirmat la seua participació, sols falta tindre noticies de la comissió Avinguda 18 de Juliol, que a hores d'ara, ningun membre de la seua Junta, ni membre de J.L.F., ni faller/a han confirmat que participaran o no participaran al event.
L'organització ha fet tot el que tenia que fer, al igual que en totes les comissions de Sueca, Perello i Mareny per fer-los participes d'aquest gran event, pero no hem tingut cap resposta. Esperem la seua confirmació de participació.
Senyores i senyors, fallers i falleres, suecans, perelloneros i marenyeros... confirmada l'assitencia de 900 fallers!!!!! i pensem que molts son els que no sabem d'aquesta festa, que les falles Ronda del Pais Valencia, Sol i Tarongers del Mareny i Falla Sucro han confirmat asistencia pero encara no ens han donat una estimació, i que estem a l'espera de rebre noticies de la Falla Avinguda de Juliol, desde l'organització pensem que anem a ser mes de 1.000 participans al event.
Recordar que la festa esta oberta a tot el que vullga participar, que pots contactar amb l'organització, en el cas de no saber res de la participacio de la teua Falla, i que si no eres faller i tens ganes de viure un dia de Falles, tambe estas convidat. ANIMAT, T'ESPEREM!!!!!!!
P.D.: A la part de dalt, a la vostra dreta, teniu un link on podeu enviar-nos un mail.
22 comentaris:
Gran article amic fep, molta gent i es creu que encara hi haura més, perquè fixeuse en les que ja han confirmat la seua asistència, però falten en dir el nombre de participants...
MAE MEUA QUE CANYA DE PICANYA, cada volta queda menys...
Enhorabona per la festa, es una llastima que no siga completa, ja que se, que la Falla 18 de Juliol no va a participar.
Voldria aclarir que no es cossa de les comisions, es dels fallers. Si la falla 18 de Juliol no vol, els fallers poden apuntar-se per internet o altra comisio que tinguen algun conegut.
FALLERS NO DEIXEU PASSAR AQUEST ACTE PER ALT, DESPRES NO HI HAURA VOLTA EN RERE¡¡¡¡
no entenc la postura de la falla 18 de juliol,ni les raons per no voler participar en aquest event, pero en fi una festa de agermanament per consolidar que els fallers de sueca estem mes units que mai, que aquesta comissio no vuiga participar diu molt de quin tipus de falla es, sobren els comentaris tots saben de sobra quin tipus de falla es, llastima que tingen fallers que no son de la mateixa pasta i k perfectament poden asistir a titol personal, ells mateixa es claven el am,pensava que les falles havien avançat en el temps pero veig k aquesta com be diu el seu nom (18 de julio) s´aquedat en eixa data pero de molts anys en arrere,
Com a organitzador, me quede un poc sorpres d'aquesta noticia, a nosaltres, de moment ningu ens ha dit que van a vindre o no van a vindre fallers de la Falla Avinguda 18 de Juliol.
El que ha comentat Rocio es cert, si algun faller d'aquesta comissio esta interesat en asistir al event, que ho comunique via mail o parle en algun conegut o en algun membre de l'organitzacio.
Espere que tingam prompte noticies dels fallers d'aquesta comissió, i que la festa d'agermanats siga completa, amb representació de fallers de totes les comissions de Sueca, Mareny i Perello.
no deuriem parlar sense que ens ho confirme cap membre de la comissio d'aquesta falla, ademes, la participacio es lliure com diu Rocio, els fallers poden vindre independentment de la falla que siguen!!es un acte faller i la gent sino trioba cap representant d'agermanats ala seua comissio pot apuntar-se açi, amb altres representants d'agemanats...
Enhorabona per eixe èxit que esta tinguent aquest event a tota l´organització.
Jo pense que el tema de la participació és una cosa lliure i si hi ha algú que pensa que no deu de acudir, pues els seus motius tindrán.
Jo personalment vos dic, que no me ho pedria per res del món.
Hola soc un menbre de la falla 18 de juliol,teniu rao que no em contestat si anem o no anem anar a la festa ,lo mes segur es que si. pero lo que falta es gent que se fasa responsable del tema,i com sempre som els mateixos ,tal volta faja falta u que estiga ahi,tal volta puga influir el que esta falla no te pagina web i que con tots sabeu aixo fa molt.pero be tambe ian falles que no en tenen i esta ahi en la festa.Anem a lo que anem
algu me podria informar de lo que se te que fer e intentarem fermos carrec de fer una colla i estar entre tots vosaltres per que segur que mes de la mitad de la falla esta disposa a participar i no com diu el faller anomnim que sap segur que no anem a participar i a mes si anem a germanarmos com esteu diguet i que a esta falla li pareix molt be, no estaria de mes que deixarem de ficarse en el nom de la falla (estem una miqueta farts) de que sempre siga lo mateix aon tots sabeu que hem parlat en molts de vosaltres i problemes no hi han.Pero be digeume PER FAVOR lo que hi ha que fer ia que no asistirem a la reunio que en el seu dia fereu e intentare solucionaro lo mes rapid posible.i contestare en el si o el no cuant antes.MOLTES GRACIES
Sols necesitem una persona que s'encarregue d' apuntar a la gent de la seua falla que va asistir a la festa + o -,i dir-mos un numero aproximat de gent en la que poder contar, ja que quant anem nosaltres a demanar un presupots es el primer que ens demanen.
Tambè el dia de replegar els diners per al tiket, repartir les camisetes.... hi ha que tindre una persona que s'encarregue.
hasta ahí lo necessari, després estan les reunions dels dimecres a les 10 enla clau, en el que ara estem en el punt de buscar publicitats dels comerços per a ficar-los al cartell (40E el hueco, i 80E doble). Si algú teniu interesast al cartell, demaneu-li una targeta amb el nom o logotip i porteu-la.
I fins así la meua ansabonà, jajajaja
moltes gracies rocio eres la millor este dimecres hi ha reunio.vaig a comentaro a la gent de la fala i vos dic cuant antes.cuant tingua les coses clares me ficare en contacte en tu que et conec molt eu tinc dificil qer que nla semana pasa va ser la ultima reunio va ser el divendres pasat pero vore lo que puc fer al disapte mos vegem.jajajajaj
eu faig en anonim per que no se entrar de altra forma ia anireu explicatme. Val gracies .
Bona vesprada anonim, esperem noticies vostres... Si vols identificar-te al escriure, sols tens que marcar l'opcio otros al elegir una identitat i ficar en usuari el nom que vullges que aparega.
Be, Rocio t'ha ficat al dia, sols ens fa falta un numero aproximat de participans de la teua comissió i una persona que s'encarregue de tindre-los informats i de, sobretot, fer-los arribar la samarreta i el ticket del sopar.
HOLA AMIC FEP VOLDRIA SABER DEL TEMPS QUE TENIM PER A DIRTE CUANT SEREM LA CONFIRMACIO TE LA DONE IA SI QUE ASISTIREM ENCARA QUE SIGAM 10-+20 O 200 IA EU DIC IO PERO DISME EL PLAS QUE MOS QUEDA PER FAVOR I EL PREU QUE TENIM QUE PAGAR CADA PERSONA PER DIRLOSEU ,EU TINC DIFICIL PER QE SAN ACAVAT LES REUNIONS PERO VAIG A INTENTARO PER TOTS ELS MITJOS.I PERDONEU PERO LES COSES A VOLTES VAN AIXINA.
Amic anonim, tranquil, no passa res, t'entenc perfectament. El que necessitem es una estimacio de gent, per tindre-ho en compter, nosaltres, per el tema de les samarretes i sopar anem a tirar per dalt, perque sempre hi han resagats d'ultima hora que s'apuntaran el mateix dia, ja que tot el mati, on tingam els castells hinchables dels xiquets, estarem nosaltres per si algu no ha pogut recollir la seva samarreta o el seu ticket de menjar a les reunions de la falla, o per si algu del poble tambe vol participar o col.laborar.
Aleshores, sols necessitem, pel moment una estima de gent, que vol dir? que tal volta digues que sereu 20 i al hora de la veritat sou 40, o sou 10, pero necessite lo mes prompte posible eixa estimacio.
El tema del preu, estem intentant per tots els mitjos que siga el menor posible per a la gent que va a participar, per aixo estem menejant-mos en el tema de la col.laboracio i patrocinacio. L'organitzacio, en un principi ens hem marcat un preu maxim per als fallers o participants de 10 € (posiblement podem entre tots conseguir que siga menys, a vorem), on estaria inclosa la samarreta i el sopar.
Penseu que es una quantia simbolica i que tots els beneficis anem a distanar-los al Asil d'Ancians.
Espere haver aclarat els teus dubtes, si tens mes, pots enviar un correu i et contestarem gustosament, o tornar a reflexar el teu dubte per aci la web.
Gracies.
Amic anonim, m'alegre de la teua confirmacio d'assistencia, aixi estarem totes les 16 comissions falleres reflexades a aquest gran event.
Camine un poc perdut ultimament amics,vec que tot va viento en popa....
les espectatives són molt bones i m'alegre molt,moltissim....
es més encara que no formara part de l'organització em pareixeria una molt bona idea este tipus de festa......
ENHORABONA A TOTS I TOTES I ALS QUE ESTEU PENSANT EN PARTICIPAR TAMBE.......
COM DEIA AQUELL "TOT ES POSIBLE"
ME FARIA FALTA EL DOSSIER DE LA FESTA PER PODER ANAR A PARLAR EN PABLO EL GERENT DE SUECA PARC
Juanet, la memoria te la pots baixar del lloc intern que tenim. Ahi l'imprimeixes i ja esta.
T'envie un correu en la memoria, que jo la tinc aci al ordinador.
AMIC FET JA LE REBUT,GRACIES
Acabe de vindre de la reunio de la reunio de agermanats 2007.La falla Avda 18 de juliol ia esta dins de la festa del 12 de octubre.Les espectictatives son molt bones sera com diuen els de sueca un FESTA DE COLLONS.
X fi estem totes les comisions!!! Ens alegrem q la 18 tb participe!!
Ara a posar els collons!!!
Ja estem tots, totes les comissions falleres han confirmat participacio en el event... per fi!!!!!!
Gracies als membres de la Falla Avinguda 18 de Juliol per fer-se carrec de menejar a la gent de la seua comissió i per fer, que ara si, la festa siga completa.
Hola a tot hom!! soc fallera de la falla del Mercat, i estic molt interesada en aquest event, però encara no m'he enterat exactament en que consisteix, si em podeu donar alguna direcció de correu especifica, us envie un e-mail per fer preguntes més concretes i ja em contesteu a nivell personal, si no es cap molestia, clar.Ho dic més que res per si no voleu contestar así als comentaris.
Moltes gràcies!
Publica un comentari a l'entrada