PATROCINADORS:
¿Vols ajudar patrocinant la segona festa d´agermanats?

POSA'T EN CONTACTE AMB NOSALTRES

dimecres, 8 d’octubre del 2008

Alli dalt : al palomar

Son les 17:30h,hora zulú.

Acavem de carregar la furgona de beguda per a preparar la barra per a la nit, ens dirigim cap al palomar, a esta hora esta previst que comence a concentrar-se la gent per a la lectura del manifest i el començament de la cercavila.

Aparquem al començament del carrer sequial i tornen al meu cap moments viscuts l’any passat,pense que ja soc veterà i que com ja he passat per esta situació tot serà més facil.

Com la major part del dia hem estat desperdigats amb les tasques que cadascu tenim asignades,em torne a retrovar amb els companys, alli dalt: al palomar.
Ës una sensació extranya,el pols s’accelera,tinc els nervis a flor de pell,comencen a aplegar grups de gent amb samarretes grogues,botant,ballant…exterioritzant l’alegria que els ha portat alli,trague saliva ,intente no centrar l’atenció en res,evadir-me de les sensacions que estic visquent, per a no esclatar en un plor.

El parc de l’estació és una multitud de color groc,esperant que done començament el acte més emblematic d’agermanats.Apleguen les xarangues,torne a tragar saliva però ara ja no puc, tinc un nuc en la gola que ho impedix i se me nubla la vista: Òstia menys mal que tinc les ulleres de sol ficades,a dures penes controle les emocions,de sobte em gire cap a un costat i algú de l’organització plora com si fora un xiquet,està exterioritzant el que jo he pogut controlar fa uns moments i em plena de felicitat.
Intente consolar-lo però no hi ha consòl: son llagrimes de felicitat,d’amor a les falles i d’emoció per sentir-te responsable del que allí esta passant.

El company encarregat agarra el micro i comença a llegir el manifest,sens pels braços com s’ericen els pels i te se fica la pell de gallina,la gent aplaudix cada cop que es fa una pausa,l’adrenalina esta al 100%,els altres companys el rodetjen abraçats,amb el somriure en la cara i el nuc a la gola.
Benvinguts a Agermanats 2008,esclata la traca i acava el moment,per a mi,més espectacular que es pot viure a la festa d’agermanats.

De nit al ball amb més tranquilitat,algú em confesa que ell també ha estat a punt de plorar,vaja no soc jo l’unic……


P.D: Dedicat a tots els meus companys de l'organització.

3 comentaris:

karla ha dit...

M'unixc a ixes paraules, a ixes sensacions....Que gran dia amics, sobren les paraules.

Carlos Miragall ha dit...

I senc com s'eriça la meua pell...

San-vala ha dit...

Gran article amic, jo sóc uns dels que va plorar, ja saps tinc la llagrimeta fàcil, però en el Palomar no, igual que l'any pasat sóc un dels encarregats de les xarangues i en el Palomar tenia que tindre el cap en la feina...

Tú ja saps on...